در و دل..............

 به آن خدا ی آسمان ها به تمام کهکشان ها  

 

به ستارگان بی شمار آسمانبه دریای بی کران

 

هستی

 

به قدمهای پاکت به سکوت کوه هستی

 

به شب زفاف هستی به خدا اگر بگریم به خدا

 

اگر بخندم تو یی آخرین بهارم تویی آخرین امیدم

 

تویی آخرین آرزویم



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت18:47---30 خرداد 1393
ممنون ک سر زدی
من لینکت کردم و با اجازت لینک خودمم گذاشتم تو وبت
بازم بهم سربزن
راسی اپ کردی خبرم کن
پاسخ:باشه ممنون


Talaa
ساعت17:35---6 خرداد 1393
سلام سمیرا جووووووونم عااااااااااااااااالیه
پاسخ:ممنون فدای دوستایی مثل شما بشم من


mahdi
ساعت23:12---5 خرداد 1393
درود.

دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنی و نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی یه خبر بده در خدمتم!

قربانت
پاسخ:بله با تبادل لینک موافقم حتما یه سر میزنم منو تنهام نزارین کمکم کنین تا به وپ خوب درست کنم مهدی جان فدایی داری


عشق یه طرفه
ساعت22:53---5 خرداد 1393
میسی اجی جون وب خوشمل و قشنگی داری برات ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ:مرسی آبجی کس های مثل منم به حمایت شما نیاز دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393برچسب:دفتر خاطرات مامانم, | 18:42 | نویسنده : سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.