دوست دارم خــــــــــــــــــــــــــــــــــب....................

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت23:45---10 مرداد 1393
سلام وب خیلی قشنگی دارین...
موفق باشی ابجی...
اگه موافقی تبادل لینک کنیم...


محمد و مونا
ساعت4:32---25 تير 1393
هر جا دلت شکست ، قبل رفتن خودت جاروش کن

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره !
پاسخ:مرسی فداتونم


علی
ساعت11:58---19 تير 1393

تو نیستی …
و من ترس آن دارم که به این جمله گرفتار شوم :
“هرکه از دیده برفت ، از دل برود”


مجید
ساعت4:55---19 تير 1393
روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم
پاسخ: من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:عکس, | 20:19 | نویسنده : سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.