دل شکسته............



نظرات شما عزیزان:

yasmina
ساعت13:41---8 شهريور 1393
پس خدا به حساب تام میرسد از بس بخاطرش گریه کردم.
پاسخ:اون که بله


ساسانم
ساعت15:21---13 مرداد 1393
بسیار زیا بود

پاسخ:ممنون


saeedsingle
ساعت1:36---13 مرداد 1393
واااااااااااای اره

پاسخ:بلللللللللللله


MAHTAB
ساعت23:40---12 مرداد 1393

درد دارد " امـــروز " حرفــــــــــــــــــی

بـــرای گفتــــن نداشــته باشــی

با کســــــــــی کــه تا " دیروز "

تمام حــرف هایــت را فقــط

به او می گفتــــی ... !!
پاسخ:boooooooooooooos


fahimeh
ساعت16:48---12 مرداد 1393
سلاممممممم خوبی؟
مرسی دکه وبم سر زده بودییییییییییی
لینکت کردم با افتخارررررررررر
سلام ممنون ممنون شما هم لینک شدید


بالع مایان
ساعت17:50---9 مرداد 1393
سلام خوبین
وب خیلی قشنگی داری گلم خیلی زیباست
پاسخ:ممنون


دادا محمد رضا
ساعت14:08---8 مرداد 1393
سلام ابجییییی وبلاگگگگگ خوبی داری افرین بهت تبریک میگم بابت این وبلاگ خوبت راستی لینک شدی خواستی منم لینک کن به مطلب گذاشتن هات ادامه بده ابجی جان برات ارزوی موفقیت دارمممممممممم در پناه حق یاعلی
پاسخ:مرسی چشم حتما


حاجی
ساعت14:06---8 مرداد 1393
,ووووووووووع فوق الادست دمت گرم خسته نباشی
پاسخ:مرسی داداشی من میخوام برات نظر بزارم نمیشه؟چرا؟


مجید
ساعت5:06---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم

پاسخ:داداش مجید نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم


پویا
ساعت22:51---5 مرداد 1393
سلام خوبین
وب خیلی قشنگی داری گلم خیلی خوشحال میشم به ما هم سربزنید و نظرتان را بنویسید
پاسخ:خیلی ممنون چشم حتما


علی
ساعت6:28---26 تير 1393
یــادَت بِمانَد ...
تُو یادگارِ روزهایی هَستـــی کِهـ
نَه فَراموش میشَوَنـــد نَهـ تِکرار ....
پاسخ:ممنون داداشی


مجید
ساعت20:36---19 تير 1393
گاهــے...

نبایב بخشیב کســے را

که بارها او را بخشیב ے و نفهمیב...

تا اینبار בر آرزوــے بخشش تو بمانב...

گاهــے

نبایב صبر کرב

بایב رها کرב و رفت

تا بבانב اگر مانבــے

رفتن را بلב بوבه اــے


درانتظار مرگمم
ساعت11:06---19 تير 1393

سلام عزیز وب قشنگی داری لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن اگه دوست داشتی دل دیونه چت رو هم لینک کن تا منم اونجا لینکت کنم
http://www.deldeoonechat.ir/?Chat

باشه چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:عکس, | 10:59 | نویسنده : سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.